Trots - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu Trots - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu

Trots

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Maart 2015 | Nederland, Assen

Ik loop stage in de thuiszorg. Je komt bij mensen thuis en ziet hun thuissituatie. Je ziet soms familie leden over de vloer komen of andere mensen. Soms als ik daar ben en er zijn familie leden, voel ik me wel bekeken of ik het wel goed doe omdat ze je dan zo aankijken maar dat is dan niet zo. Maar dan praat ik gewoon met ze en doe ik gewoon mijn werk. En dan is het heel gezellig.


Feedback Sylvia Heerings:

Ik vind dat je goed verteld wat de situatie is. Ik zie dat je het onderwerp niet helemaal goed koppelt met de inhoud. Zou je de volgende keer wat meer willen vertellen over het onderwerp?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

hoi

hoi

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Een dilemma

23 Maart 2015

Trots

03 Maart 2015

Ik en mijn vak
Lisa

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 9313

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 31 December 2015

hoi

Landen bezocht: