Ik en mijn vak - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu Ik en mijn vak - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu

Ik en mijn vak

Door: Lisa Boer

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Maart 2015 | Nederland, Assen

Ik doe de opleiding verpleegkunde. Een vriendin van mijn moeder werkt ook in de zorg en daar praat ik heel vaak mee hierover. het lijkt mij heel leuk werk. Ik wil niks anders worden denk ik want dit is echt wat me leuk lijkt en me blij maakt.
Ik loop nu stage bij de thuiszorg. Hierbij ga je lang mensen hun huis om te helpen bij persoonlijke zorg. Op het begin vond ik dit heel erg wennen omdat je best lange dagen maakt en het wel zwaar is. Maar het wordt wel steeds leuker omdat je ook steeds meer dingen zelf mag doen. En je mag opgegeven moment ook zelf rapporteren.
De meeste mensen zijn heel erg blij dat je bent geweest en zijn er dankbaar voor. Dit vind ik erg leuk om te zien. Ik begin straks aan mijn vierde week en ik heb er zin in.

Feedback van Sylvia Heerings:

Ik vind dat je leuk verteld over hoe je het vak verpleegkundige vind. Ik vind het vervelend dat je niet overal de juiste leestekens gebruikt. Zou je de volgende keer beter op de hoofdletters willen letten?